شنبه, 29 ارديبهشت 1403
شیخ احمد الحجازی: کشتارو سربریدن، ساختار  حکومت آل سعود را تشکیل داده است و تعداد قربانیان جنایات
آل سعود از ده ها هزار نفر فراتر می رود.

به گزارش روابط عمومی طلوع مهر حجت الاسلام احمد الحجازی کارشناس سیاسی عربستان در اولین نشست تخصصی بررسی حکومت آل سعود در حقوق بشر در منطقه، که در تالار اندیشه دانشگاه قم  برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از جنایات حکومت آل سعود گفت: امروزه همه رسانه ها، مراقب نشسته اند تا جنایات آل سعود را به جهانیان منعکس کنند و در این انعکاس حضور آمریکایی ها و اسرائیلی ها پررنگ تر دیده می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کشتارو سربریدن، ساختار  حکومت آل سعود را تشکیل داده است و تعداد قربانیان جنایات آل سعود از ده ها هزار نفر فراتر می رود.

احمد الحجازی در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در کشور های منطقه از جمله مصر، لیبی، افغانستان، عراق و یمن تصریح کرد: آل سعود در یمن بیش از هشت هزار انسان را به طور مستقیم به قتل رسانده که بیشتر آنان زنان و کودکان بی گناه بودند که در این جنگ ویرانگر به شهادت رسیدند.

کارشناس سیاسی عربستان گفت: سعودی ها و هم پیمانانشان مسئول کشتار حدود دویست و پنجاه هزار سوری و زخمی شدن دو ملیون نفر و آواره شدن ملیون ها نفر در داخل و خارج سوریه هستند.

وی افزود: آل سعود مسئول کشته شدن میلیون ها عراقی از زمان سرنگونی رژیم صدام مزدور که مورد مورد حمایت این رژیم وهابی بود هستند.

وی با اشاره به حادثه 11 سپتامبر در نیویورک و پرونده بسته شده عربستان در این حادثه عنوان کرد: انفجار های اخیر در فرانسه، انگلیس و اسپانیا و جنایات مستمر تروریست های تکفیری-وهابی در پاکستان و تاجیکستان باید به فهرست جنایت آل سعود اضافه شود.

احمد الجازی خاطرنشان کرد: جنایت علیه شیخ باقر النمر روحانی برجسته شیعه  در  قطیف و قطع سر وی با شمشیر همانند جنایات داعش بیش تر از گذشته پرده از ماهیت و حقیقت این رژیم تروریستی برداشت؛ این در حالی بود که شیخ نمر هرگز دست به سلاح نبرد و مطالبات بر حق مردم مظلوم شرق عربستان را از راه مسالمت آمیز پیگیری می کرد.

وی در در ادامه بیان کرد: علنی شدن روابط رژیم آل سعود با رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم خود را پدرخوانده و وصی و قیم کشور های عربی و اسلامی می خواند و همواره سنگ کشور های عربی به ویژه فلسطین را به سینه می زند.

احمد الحجازی در پایان تصریح کرد: فاجعه ای که چندین سال است دولت سعودی آن را مرتکب می شود زندانی کردن منتقدین و مخالفان سیاست های سعودی است؛ از این قبیل زندانیان که از مناطق شیعه نشین در زندان های آل سعود به سر می برند کم نیستند که به آنان فراموش شدگان می گویند و هیچ گاه علت حبس آن ها اعلام نشد!

 

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group