یکشنبه, 17 تیر 1403
حجت الاسلام علی بنایی: ایجاد انگیزه ورزشی بین جوانان و دانشجویان، کشور را بیمه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر مراسم تقدیر از دانشجویان قهرمان چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان کشور با حضور حجت الاسلام بنایی رئیس موسسه آموزش عالی طلوع مهر، دکتر محمد پورکیانی مدیرگروه رشته علوم ورزشی ، دکتر علی ذاکریان سرپرست تیم اعزامی فریزبی به مسابقات، دکتر عباس مهرانپور استاد رشته علوم ورزشی و معاونین محترم فرهنگی دانشجویی و آموزشی طلوع مهر روز سه شنبه در این مرکز برگزار شد.

دکتر پورکیانی مدیر گروه رشته علوم ورزشی طلوع مهر ضمن تبریک به دانشجویان قهرمان افزود: نام طلوع مهر در مسابقات استانی و کشوری زیاد شنیده می شود و این باعث افتخار است که نام استان قم چندین بار با نام موسسه آموزش عالی طلوع مهر مطرح شده است؛ رقابت در مسابقات اخیر زیاد بود ودانشجویان در این دوره از مسابقات بیسار خوب ظاهر شدند و نظارت های فنی نیز به صورت کامل و دقیق بوده است.

دکتر ذاکریان سرپرست تیم اعزامی به مسابقات نیز گفت: سطح مسابقات بالا بود و تیم های خوبی در مسابقات حاضر شده بودند؛ تیم اعزامی موسسه آموزش عالی طلوع مهر نیز با توجه به اولین حضورش در مسابقات فریزبی بیسار خوب ظاهر شد و دانشجویان نیز بسیار خوب درخشیدند.

در ادامه دکتر مهرانپور استاد رشته علوم ورزشی ضمن قدردانی از زحمات دکتر ذاکریان و تبریک به دانشجویان، ایشان را یکی اساتید توانمند و از افتخارات ورزش قم خواند و تصریح کرد: فضای ورزش در دانشگاه ها باید به صورتی باشد که دانشجویان انگیزه ورزش داشته باشند و خودشان به سمت رشته های ورزشی حرکت کنند.

احمد معمارزاده معاون فرهنگی دانشجویی طلوع مهر نیز با تاکید بر استفاده از دانشجویان مستعد خاطرنشان کرد: استعداد های نهفته باید شناخته و شکوفا شود؛ در فضای آموزشی باید شاهد فرهنگ سازی ورزشی باشیم، این امر باعث می شود تا دانشجویان به امر ورزش رو بیاورند.

دکتر حسین معینی معاون آموزشی طلوع مهر ضمن بیان اینکه باید تلاش بیشتری در این زمینه  صورت گیرد اظهار داشت: انتظار می رود این افتخارات بین دانشجویان تقسیم شود.

حجت الاسلام بنایی رئیس موسسه آموزش عالی طلوع مهر در پایان جلسه ضمن تقدیر از دانشجویان قهرمان خاطرنشان کرد: مقوله ورزش یک بحث جدی و نجات دهنده است؛ ایجاد انگیزه ورزش بین دانشجویان و جوانان، کشور را بیمه می کند.

رئیس موسسه آموزش عالی طلوع مهر در پایان گفت: جوانان قمی سفرای قم هستند و موفقیت ایشان باعث افتخار مردم قم است.

 

 

مشاهده خبر:

طلوع مهر قهرمان چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور در رشته دارت شد

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group