دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي با موضوع بررسي تجربه مشتري از خدمات اپراتور اينترنت همراه اول در استان قم توسط دانشجوی مقطع ارشد آقای مجتبي انديشمند برگزار شد؛ در این جلسه دکتر سید احسان حسيني پور به عنوان استاد راهنما حضور داشتند؛ در ادامه چکیده پایان نامه را بررسی می‌کنیم:

هدف این پژوهش بررسی تجربه مشتریان از اپراتور همراه اول استان قم بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان اپراتور همراه اول در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه 20 ایتمی آلفا و همکاران (2021)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بین تجربه مشتری و تلاش کارکنان رابطه معناداری وجود دارد. بین تجربه مشتری و کیفیت خدمات اصلی رابطه معناداری وجود دارد. بین تجربه مشتری و ارزش افزوده رابطه معناداری وجود دارد. بین تجربه مشتری و سرعت خدمات رابطه معناداری وجود دارد.  بین تجربه مشتری و آمیخته بازاریابی رابطه معناداری وجود دارد.

واژگان کلیدی: تجربه مشتری، تلاش کارکنان، کیفیت خدمات اصلی، ارزش افزوده، سرعت خدمات و آمیخته بازاریابی

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group