به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي با موضوع بررسي تجربه مشتري از خدمات اپراتور اينترنت همراه اول در استان قم توسط دانشجوی مقطع ارشد آقای مجتبي انديشمند برگزار شد؛ در این جلسه دکتر سید احسان حسيني پور به عنوان استاد راهنما حضور داشتند؛ در ادامه چکیده پایان نامه را بررسی میکنیم:
هدف این پژوهش بررسی تجربه مشتریان از اپراتور همراه اول استان قم بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان اپراتور همراه اول در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه 20 ایتمی آلفا و همکاران (2021)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بین تجربه مشتری و تلاش کارکنان رابطه معناداری وجود دارد. بین تجربه مشتری و کیفیت خدمات اصلی رابطه معناداری وجود دارد. بین تجربه مشتری و ارزش افزوده رابطه معناداری وجود دارد. بین تجربه مشتری و سرعت خدمات رابطه معناداری وجود دارد. بین تجربه مشتری و آمیخته بازاریابی رابطه معناداری وجود دارد.
واژگان کلیدی: تجربه مشتری، تلاش کارکنان، کیفیت خدمات اصلی، ارزش افزوده، سرعت خدمات و آمیخته بازاریابی