دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

آیین آغاز سال تحصیلی ویژه دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر جلسه مجازی آیین آغاز سال تحصیلی با حضور مسئولین موسسه از جمله حجت الاسلام دکتر علی بنایی ریاست محترم موسسه، مدیران محترم گروه های آموزشی روز پنجشنبه مورخ 21 با حضور حداکثری دانشجویان محترم برگزار شد؛ در این جلسه حجت الاسلام دکتر علی بنایی ریاست محترم موسسه آموزش عالی طلوع مهر ضمن تبریک اعیاد و خوش آمد گویی به دانشجویان جدیدالورود به اهداف و رسالت طلوع مهر پرداخت و اظهار داشت: یکی از رسالت‌ها و اهدافی که انقلاب اسلامی از همان آغاز به آن توجه کرده موضوع آموزش است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

دکتر جوانعلی آذر معاون محترم آموزش نیز ضمن تبریک و خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود در مورد اهمیت دوران دانشجویی و سنین جوانی تاکید کرد و گفت: بسیاری از دانشمندان و علما بزرگ اسلام در سنین جوانی بذر موفقیت خود را کاشتند و ثمره آن را در آینده خود به چشم دیدند؛ اوج توان جسمی و همت یک فرد در سنین جوانی است؛ هرچه در این سال ها بکاریم آینده بهتری را برای خود رقم خواهیم زد.
وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه محل تحصیل است اما صرف ورود به آن شخصیت دانشجو و علم آن کامل نمی‌شود و باید با تمرکز بر نقاط قوت و فرصت ها نهایت بهره را ببریم؛ وی با اشاره به کتاب "آنچه هاروارد به شما نمی‌آموزد" تصریح کرد: دانشگاه های برتر دنیا نیز به تنهایی نمی‌توانند از یک دانشجو، دانشمند بسازند بلکه همت دانشجو است که مکمل یک علم می‌شود و او را به مراتب و مدارج بالای علمی می‌رساند.

دکتر سیدمحمدباقر مهدوی مدیر محترم آموزش و تحصیلات تکمیلی موسسه نیز به تشریح برخی از آیین نامه های آموزشی پرداختند و سوالات دانشجویان محترم در خصوص انتخاب واحد، تعداد مجاز اخذ واحد در هر ترم، مرخصی تحصیلی، استعداد های درخشان و.... را پاسخ دادند؛ ایشان در خصوص غیبت در کلاس‌های آموزشی و امتحانات نیز مطالبی ارائه کردند؛ 

دکتر محمد پورکیانی ریاست محترم دانشکده علوم انسانی و مدیر گروه محترم رشته علوم ورزشی در واحد خواهران نیز در بخشی از این جلسه ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیدالورود به ظرفیت های موسسه آموزش عالی طلوع مهر پرداختند؛ دکتر احمدعطارنیا مدیرگروه محترم رشته مدیریت نیز با اشاره به اهتمام طلوع مهر بر رشته "مدیریت" افزود: دانشگاه های برتر استان قم از جمله پردیس فارابی دانشگاه تهران، دانشگاه قم، دانشگاه حضرت معصومه(س) و ... در این رشته فعال هستند اما موسسه آموزش عالی طلوع مهر با 10 رشته مدیریتی در مقطع ارشد با دانشگاه برتر استن هم تراز است و با بهره گیری از اساتید برتر قم و تهران در زمینه رشته مدیریت بسیار قوی و فعال می‌درخشد؛ دکتر عباس مهران پور مدیر گروه رشته علوم ورزشی نیز ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود به ظرفیت های موجود در طلوع مهر و بازارکار رشته تربیت بدنی پرداخت.

 در پایان این جلسه "سامانه آموزش طلوع مهر" توسط جناب آقای ربانی کارشناس آموزش موسسه معرفی شد و مراحل ورود به سامانه، درخواست های دانشجویی، کارتابل، ژتون غذا و ... به دانشجویان آموزش داده شد.

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group