دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403

آیت الله اعرافی در بازدید از موسسه آموزش عالی طلوع مهر در جریان روند توسعه موسسه آموزش عالی طلوع مهر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر آیت الله اعرافی روز شنبه 24 آبان ماه با حضور در موسسه آموزش عالی طلوع مهر در جریان روند فعالیت های این مرکز قرار گرفت؛ این جلسه با حضور حجت الاسلام دکتر پورمحمدی، حجت الاسلام دکتر بنایی و مدیران محترم گروه های آموزشی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مرتضی جوانعلی آذر معاون آموزش موسسه ضمن ارائه گزارشی از روند توسعه موسسه آموزش عالی طلوع مهر در دهه گذشته تا کنون به چشم انداز این موسسه اشاره کرد و افزود: هدف و چشم انداز، دانشگاهی فعال در عرصه های آموزش، پژوهش و کارآفرینی می باشد که با توجه به مسئولیت های اجتماعی یک دانشگاه تراز انقلاب اسلامی در چارچوب ارزش های اصیل اسلامی فعالیت می کند.

در ادامه مدیران محترم گروه از جمله دکتر سیدحسن شبیری زنجانی، دکتر حسن زارعی متین، دکتر جعفر رحمانی، دکتر احمد عطارنیا، دکتر علی نقی امیری گزارشی فرآیند آموزشی و جذب دانشجو در رشته های مربوطه ارائه دادند.

حجت الاسلام دکتر پورمحمدی با اشاره به سیاست موسسه آموزش عالی طلوع مهر خاطرنشان کرد: این مرکز آموزشی از ابتدا با هدف انتفاع تاسیس نشده و صرفا بحث توسعه آموزشی در نظر بوده است؛ موفقیتی هم که کسب شده به همت اساتید محترم و تعامل با دانشجویان بوده است.

وی با تاکید بر کاربردی بودن تحصیل و آموزش افزود: یکی از اهداف این دانشگاه مهارت افزایی دانشجویان بوده است؛ این مهارت با تاسیس دفتر مهارت افزایی و اقداماتی که در این راستا شکل گرفته است به سرانجام رسیده است؛ تحصیل دانشجویان میبایست برای بازار کار نیز مفید باشد و صرفا دریافت یک مدرک تحصیلی نباشد.

آیت الله اعرافی با تاکید بر آینده نگری در حوزه آموزش و عدم توجه به این موضوع در سال های گذشته خاطرنشان کرد: آینده نگری در نظام آموزشی کشور بسیار موضوع مهم و کاربردی می باشد؛ این آینده نگری می‌تواند در حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مخصوصا آموزشی باشد که موسسه آموزش عالی طلوع مهر به عنوان پیشتاز در حوزه آینده پژوهی می‌باشد.

وی با اشاره به پاسخ دانشگاه به نیاز های جامعه تصریح کرد: پژوهش ها و پایان نامه هایی که در مراکز علمی و دانشگاه ها تدوین می‌شود اگر بتواند نیاز های جامعه هر چند اندک را پاسخگو باشد می‌توان گفت گام بزرگی برداشته شده؛ این موضوع باید در ارگان ها نیز مورد استقبال قرار گیرد.

آیت الله اعرافی با تاکید بر تاسیس رشته های جدید افزود: در نظام رشته ای مراکز آموزشی باید به صورتی عمل کنند که در حوزه و رشته خاصی قطب شوند تا بتوانند برای نیاز های آن رشته به صورت اختصاصی پاسخگو باشند؛ اهتمامی که موسسه آموزش عالی طلوع مهر بر رشته آینده پژوهی دارد این دانشگاه را به یکی از مراکز شاخص در حوزه آینده پژوهی تبدیل کرده است.

آیت الله اعرافی در پایان از بخش های مختلف موسسه بازدید کرد.

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group