به گزارش روابط عمومی دانشگاه طلوع مهر جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد با موضوع بررسی نقش بازاریابی تجربی بر قصد حضور مجدد دانش آموزان در کانون های ورزشی آموزش و پرورش توسط دانشجوی مقطع ارشد رشته مدیریت ورزشی جناب آقای طیب ابراهیمی دانش برگزار شد؛ در این جلسه دکتر محمد پورکیانی و دکتر علی ذاکریان به عنوان اساتید راهنما حضور داشتند؛ در ادامه چکیده پایان نامه را بررسی میکنیم:
چکیده
از آنجایی که بازاریابی ورزشی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان و مخاطبان ورزشی آغاز می شود، درک عوامل مؤثر بر ترجیحات و رفتار مصرف کنندگان ورزشی می تواند مبنای تصمیم گیری مصرف کنندگان ورزشی در نظر گرفته شود. بازاریابی یکی از مهم ترین و پیچیده ترین وظایف سازمان های ورزشی است. در این پژوهش از پرسشنامه هفت سوالی برای سنجش حضور مجدد استفاده شد. در این تحقیق از آزمون آماری تحلیل رگرسیون چندگانه به صورت همزمان و گام به گام، از آزمون معناداری ضریب همبستگی پیرسون و آزمون t تک نمونه ای استفاده خواهد شد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان مراجعه کننده به مراکز ورزشی آموزش و پرورش استان قم می باشد. محاسبات آماری توسط نرم افزار SPSS نسخه 21 انجام خواهد شد. در مجموع نتایج به دست آمده نشان می دهد که بازاریابی تجربی توانایی پیش بینی بازدهی دانشجویان مراجعه کننده به مراکز ورزشی را دارد، بنابراین بهتر است مدیران مراکز ورزشی از استراتژی بازاریابی تجربی استفاده کنند. برای رفع نیازهای مشتریان به منظور افزایش بازدهی مشتریان خود. تامین و سود آنها را افزایش دهند.