به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر جلسه دفاع از پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش استراتژیک با موضوع بررسی شکاف هویت سازمانی و تصویر برند بانک سپه با توجه به رویکرد توسط دانشجوی مقطع ارشد محمد حسین عسگری ورجانی برگزار شد؛ در این جلسه دکتر سید احسان حسینی و دکتر محمد حسین باقری فرد به عنوان استاد راهنما حضور داشتند؛ در ادامه چکیده پایان نامه را بررسی میکنیم:
در رویکرد هویت و ارزش ویژهی برند بین چهار موضوع پشتیبان باید تعادل ایجاد شود تا یک ارزش ویژهی برند قوی وجود داشته باشد. این چهار موضوع پشتیبان شامل هویت شرکتی، هویت سازمانی، تصویر برند و شهرت سازمان می باشد که اشاره به تصویر برند سازمان در بلندمدت از نظر ذینفعان سازمان اشاره دارد. با توجه به شرایط ادغامی بانک سپه به نظر می رسد ناهماهنگی های بین این چهار موضوع پشتیبان به وجود آمده و منجر به تضعیف ارزش ویژه برند بانک سپه گردیده است. لذا، در این پژوهش با هدف بهبود ارزش ویژه برند بانک سپه واکاوی شکاف بین موضوع پشتیبان هویت سازمانی و تصویر برند بانک سپه با توجه به رویکرد هویتی به ارزش ویژه برند میپردازد. روش جمع آوری اطلاعات در این پژوهش از طریق پرسشنامه است. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه کارکنان تحصیلکرده بانک سپه شهر قم و همچنین مشتریان این بانک است که با استفاده از فرمول کوکران تعداد 385 نفر به عنوان حجم نمونه انتخاب شده است. در این پژوهش دو فرضیه وجود دارد که در فرضیه فرعی اول به بررسی موضوع پشتیبان هویت سازمانی از نظر رویکرد هویتی به ارزش ویژه برند بانک سپه و در فرضیه فرعی دوم به بررسی سطح موضوع پشتیبان تصویر برند از نظر رویکرد هویتی به ارزش ویژه برند بانک سپه پرداخته شده است. در نهایت، تجزیه و تحلیل نتایج فرضیه اول پژوهش نشان می دهد که موضوع پشتیبان هویت سازمانی از نظر رویکرد هویتی به ارزش ویژه برند بانک سپه در سطح معناداری مثبت میباشد. در فرضیه دوم نتایج نشان داد که موضوع پشتیبان تصویر برند از نظر رویکرد هویتی به ارزش ویژه برند بانک سپه در سطح معناداری مثبت میباشد. بین موضوع پشتیبان هویت سازمانی و موضوع پشتیبان تصویر برند از نظر رویکرد هویتی به ارزش ویژه برند بانک سپه رابطه معناداری وجود دارد.
واژگان کلیدی: موضوع پشتیبان تصویر برند، رویکرد هویتی، ارزش ویژه برند بانک سپه.