ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودي جديد، به اطلاع میرساند که ثبت نام از پذيرفتهشدگان صرفا به صورت اینترنتی انجام میپذیرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفتهشدگان لازم است اسکن مدارک لازم را قبل از ثبت نام اينترنتی تهیه نمایند تا در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه نگردند. پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه علیالحساب، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید نموده و در انتها انتخاب واحد به صورت غیرحضوری توسط موسسه انجام خواهد شد و در نهایت پیامکی حاوی کد دانشجویی برای شما ارسال خواهد شد. جهت اطلاع از برنامه درسی میتوانید فرم تثبیت انتخاب واحد را از میزکار خود دریافت نمایید.
ثبت نام به صورت غیرحضوری از روز پنجشنبه ۲۹ مهر تا چهارشنبه ۵ آبان ماه
شروع کلاسها از تاریخ پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۶ میباشد
- مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو به نشانی زیر
- ورود به سامانه با کد ملی و شماره شناسنامه
- تکمیل فرمها، تعهدنامهها، اسکن مدارک و پرداخت شهریه
- ارسال درخواست خود به کارشناس
پذیرفتهشدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد (کاملا واضح، دارای کیفیت مناسب و حداکثر حجم ۴۰۰ کیلوبایت) اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونههای اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.
- اسکن و بارگذاری مدرک کارشناسی
- اسکن و بارگذاری مدرک کاردانی (مختص فارغالتحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
- اسکن و بارگذاری تمام صفحات شناسنامه
- اسکن و بارگذاری کارت ملی پشت و رو
- اسکن و بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی
- اسکن و بارگذاری مدرک نظام وظیفه (مختص برادران)
- استعلام مدرک تحصیلی پایه (مقطع قبلی):
با مراجعه به سایت estelam.msrt.ir نسبت به دریافت کدپیگیری اقدام و آن در سامانه آموزش طلوع مهر کپی کنید.
(پس از ثبت اطلاعات در سامانه فوق، کد پیگیری (به صورت انگلیسی) به موبایل شما ارسال میشود که باید آن را در سامانه ثبت نام طلوع مهر کپی کنید.)
تذکر مهم
- در صورت تایید نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نمایید.
- نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجویی و کد ملی میباشد.
- جهت اطمینان از ارسال درخواست، پیامکی حاوی کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد.
پذیرفتهشدگان محترم بایستی حداکثر تا پایان آبان ۱۴۰۰ اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود را از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی طلوع مهر ارسال نمایید.
آدرس پستی مؤسسه
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، بلوار شهروند شمالی، موسسه آموزش عالی طلوع مهر، کد پستی: ۳۷۴۹۱۱۳۳۶۲
تاکید میشود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود توسط مؤسسه، رسید پستی مرسوله را نزد خود نگاه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلالی در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.
جهت مشاهده شهریه مصوب مقاطع مختلف آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ کلیک کنید.
مقطع |
علی الحساب |
شهریه ثابت |
شهریه متغیر |
کارشناسی ارشد |
۱۸.۰۰۰.۰۰۰ |
۹.۹۰۰.۰۰۰ |
۲.۳۵۰.۰۰۰ |
- کلیه مبالغ بر حسب ریال میباشند.
- هزینه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوی انتقالی یا منصرف از تحصیل موظف است شهریه کامل یک نیمسال اعم از ثابت و متغیر را به دانشگاه پرداخت نماید.
پذیرفتهشدگان محترم در صورت داشتن سوال در زمینههای مختلف علاوه بر امکان تماس با شماره تلفن ۳۳۵۵۵۶۱۰-۰۲۵ با داخلی مورد نظر، میتوانند با شناسه کاربری همکاران در پیامرسان ایـتا نیز در ارتباط باشند. همکاران ما در ساعات اداری به صورت بر خط و خارج از ساعات اداری در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. همچنین میتوانید با مراجعه به بخش «از من بپرس» در سایت اینترنتی مؤسسه، سوالات خود را با کارشناسان مطرح بفرمایید.
ردیف |
نام واحد |
مسئول |
داخلی |
شناسه کاربری ایتا |
1 |
کارشناس |
آقای |
۱۰۵ |
|
2 |
کارشناس |
آقای |
۱۱۳ |
|
3 |
کارشناس |
آقای |
۱۱۲ |
|
4 |
کارشناس |
آقای |
۱۰۸ |
|
5 |
کارشناس |
آقای |
۱۱۶ |
|
6 |
کارشناس |
آقای |
۱۱۴ |
|
7 |
اطلاعات |
آقای |
۱۰۱ |
- |
جهت آشنایی با اساتید گروههای آموزشی مختلف، روی نام هر گروه کلیک نمایید.