یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403

نظر به لزوم حفظ سلامتی شمـا، عمل به مصوبات ستـاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغيه‌های وزارت
علوم و همچنين مصوبات جلسه شورای مديران گروه، توجه شمـا را به نکات زير جلب می‌کنيـم:

1- کلیه آزمون های پایان ترم به صورت مجازی و به یکی از این شیوه ها برگزار می‌گردد:

      1- چهارگزینه ای آنلاین

      2- تشریحی آنلاین

      3- شفاهی آنلاین

      4- آزمون مکمل تحقیق درسی

2- شهریه خود را قبل از شروع آزمون پرداخت نمایید و جهت اطلاع از شیوه برگزاری آزمون هر درس، نسبت به اخذ کارت امتحان اقدام فرمایید.

3- حداقل دو روز قبل از هر امتحان، متناسب با هر يک از انواع آزمون‌ها امکانات لازم را فراهم نماييد. برای آزمون شفاهي داشتن سيستمي با ميکروفون و وبکم مناسب (براي مثال گوشي داراي دوربين مناسب براي گفتگوي تصويري) به همراه يک اتصال مناسب و با کيفيت اينترنتي ضروری است. در ضمن لينک جلسه برگزاری آزمون شفاهی همان لينک کلاس در داشبورد جلسات مجازی است.

4- برای آزمون‌ تشريحی آنلاين يک سيستم مناسب جهت دريافت و بارگذاري فايل‌ها ضروری است.
پاسخ های خود را می توانید به صورت تایپ و یا در یک برگه‌ی کاملاً تمیز به نگارش درآورده و با کیفیتی مناسب از برگه عکس بگیرید و عکس را در سامانه بارگذاری نمایید. بدیهی است که مسئولیت عدم کیفیت و ناخوانا بودن تصویر بر عهده دانشجو خواهد بود.





5- برای تحقيق درسی يک سيستم مناسب جهت دريافت و بارگذاری فايل‌ها ضروری است. توجه داشته باشيد که نهايت زمان تحويل تحقيق‌ها 31 تيرماه بوده و اين زمان تمديد نخواهد شد.

6- برای آزمون چهارگزينه‌ای آنلاين داشتن رايانه‌ی متصل به اينترنت ضروری است، چرا که به تجربه ديده شده است که استفاده از برخی از گوشي هاي همراه ميتواند در فرآيند آزمون مشکلاتی را ايجاد کند (از همين رو در صورتي که قصد داريد با گوشي در آزمون شرکت کنيد، حتماً کيفيت گوشی خود را در نمايش سوالات آزمون و امکان پاسخگويی به سوالات در آزمونهای آزمايشی که قبل از امتحانات و جهت ايجاد آمادگی برگزار خواهند شد بررسی فرماييد).

7- در صورت عدم حضور و يا به وجود آمدن هر نوع مشکلی در زمان آزمون درس، بعد از بررسی مستندات متقن دانشجو و تاييد کميسيون امتحانات آزمون مجدد صرفا به صورت حضوري برگزار خواهد شد. ضمنا چنانچه براساس اطلاعيه های ستاد مبارزه با کرونا امکان برگزاری آزمون مجدد حضوری نباشد اين آزمون تا اطلاع ثانوی و تا زمان به وجود آمدن امکان برگزاری آزمون حضوری به تعويق خواهد افتاد.

8- به منظور آشنايی شما دانشجوی محترم چند نوبت آزمون آزمايشی طراحی شده است که موکدا توصيه می‌شود در اين آزمون ها شرکت فرماييد.

9- در صورت عدم دسترسی به اينترنت یا سيستم مناسب جهت شرکت در آزمون هاي پايان ترم، می‌توانید با هماهنگی قبلی (حداقل دو روز قبل) از امکانات موسسه استفاده فرماييد.

 

چند نکته در خصوص آزمون های غیرحضوری:

1- زمان ارائه شده برای آزمون ها توسط اساتید محترم تعیین می‌شود و کارشناسان آموزش مجاز به این که راساً این زمان را کاهش یا افزایش دهند نیستند.

2- در صورت مشاهده خطا در سیستمی که از آن استفاده میکنید، یک مرتبه از سامانه خارج شده و مجدداً وارد سامانه شوید.

3- در صورت الصاق صحیح فایل پاسخها در آزمون های تشریحی، نیاز به بررسی مجدد این موضوع نیست.

4- در صورتی که برای شرکت در آزمون از گوشی تلفن همراه استفاده می کنید، از دکمه برگشت تلفن همراه استفاده نکنید، چرا که این کار موجب خروج شما از سامانه خواهد شد.

5- در صورتی که به جای الصاق پاسخ تک تک سوالات قصد دارید این کار را در انتهای آزمون انجام دهید (این شیوه به هیچ وجه توصیه نمیشود) از موکول کردن این کار به دقایق پایانی اکیداً بپرهیزید، چرا که در صورت عدم موفقیت شما در الصاق در دقایقی پایانی، عذری پذیرفته نیست.

 

راهنمای آزمون شفاهی
ADOBE CONNECT
راهنمای آزمون‌های
تشریحی و تستی آنلاین
راهنمای تحقیق و پروژه
سامانه تکالیف
 مشاهده PDF مشاهده PDF مشاهده PDF




 

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group