ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان ورودي جديد، به اطلاع میرساند که ثبت نام از پذيرفتهشدگان صرفا به صورت اينترنتي انجام میپذیرد. لذا خواهشمند است اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه خودداری فرمایید. پذيرفتهشدگان لازم است اسکن مدارک لازم را قبل از ثبت نام اينترنتی تهیه نمایند تا در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه نگردند. پس از تکمیل اطلاعات در سامانه پذیرش دانشجویان جدید و پرداخت شهریه علیالحساب، کارشناس رشته مدارک شما را بررسی و سپس تایید نموده و در انتها انتخاب واحد به صورت غیرحضوری توسط موسسه انجام خواهد شد و در نهایت پیامکی حاوی کد دانشجویی برای شما ارسال خواهد شد. جهت اطلاع از برنامه درسی میتوانید فرم تثبیت انتخاب واحد را از میزکار خود دریافت نمایید.
- زمان ثبت نام
۱۳۹۹/۱۰/۱۸ لغایت ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
(تذکر مهم: شروع کلاسها از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ میباشد)
- مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو به نشانی زیر
- ورود به سامانه با کد ملی و شماره شناسنامه
- تکمیل فرمها، تعهدنامهها، اسکن مدارک و پرداخت شهریه
- ارسال درخواست خود به کارشناس
پذیرفتهشدگان عزیز توجه نمایید که تمامی مدارک باید به صورت استاندارد (کاملا واضح، دارای کیفیت مناسب و حداکثر حجم ۴۰۰ کیلوبایت) اسکن و بارگذاری گردند. در صورت عدم رعایت استانداردهای مورد نظر، مدارک بررسی نشده و رد خواهند شد. نمونههای اسکن صحیح و غلط و آموزش نحوه اسکن مدارک با استفاده از تلفن همراه را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.
- اسکن و بارگذاری مدرک کارشناسی
- اسکن و بارگذاری مدرک کاردانی (مختص فارغالتحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته)
- اسکن و بارگذاری تمام صفحات شناسنامه
- اسکن و بارگذاری کارت ملی پشت و رو
- اسکن و بارگذاری عکس پرسنلی متقاضی
- اسکن و بارگذاری مدرک نظام وظیفه (مختص برادران)
تذکر مهم
- در صورت تایید نشدن درخواست، نسبت به رفع نواقص و ارسال مجدد درخواست اقدام نمایید.
- نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سامانه جامع آموزش، شماره دانشجویی و کد ملی میباشد.
- جهت اطمینان از ارسال درخواست، پیامکی حاوی کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد.
دانشجویان محترم حداکثر تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند تا اصل مدرک تحصیلی خود را به همراه ۳ قطعه عکس پرسنلی، از طریق پست به آدرس موسسه آموزش عالی طلوع مهر ارسال نمایند.
آدرس پستی: قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، بلوار شهروند شمالی، موسسه آموزش عالی طلوع مهر، کد پستی: ۳۷۴۹۱۱۳۳۶۲
تاکید میشود تا زمان اطمینان از وصول اصل مدرک مقطع تحصیلی قبلی خود توسط مؤسسه، رسید پستی مرسوله را نزد خود نگاه دارید. طبیعتا در صورت عدم تحویل اصل مدرک تحصیلی به مؤسسه و یا به وجود آمدن اختلالی در فرآیند ارسال مدرک، هیچگونه مسئولیتی متوجه مؤسسه نخواهد بود.
جهت مشاهده شهریه مصوب مقاطع مختلف آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ کلیک کنید.
مقطع |
علی الحساب |
شهریه ثابت |
شهریه متغیر |
کارشناسی ارشد |
۱۸.۰۰۰.۰۰۰ |
۹.۹۰۰.۰۰۰ |
۱.۹۵۰.۰۰۰ |
کلیه مبالغ بر حسب ریال میباشند.
- هزینه انصراف بنا بر مصوبه وزارت علوم، دانشجوی انتقالی یا منصرف از تحصیل موظف است شهریه کامل یک نیمسال اعم از ثابت و متغیر را به دانشگاه پرداخت نماید.
- ارتباط با کارشناسان
پذیرفتهشدگان محترم در صورت داشتن سوال در زمینههای مختلف علاوه بر امکان تماس با شماره تلفن ۳۳۵۵۵۶۱۰-۰۲۵ و داخلی مورد نظر، میتوانند با شناسه کاربری همکاران در پیامرسان ایـتا نیز در ارتباط باشند. همکاران ما در ساعات اداری به صورت بر خط و خارج از ساعات اداری در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. همچنین میتوانید با مراجعه به بخش «از من بپرس» در سایت اینترنتی مؤسسه، سوالات خود را با کارشناسان مطرح بفرمایید.
ردیف |
نام واحد |
مسئول |
داخلی |
شناسه کاربری ایتا |
1 |
کارشناس آموزش |
آقای جنتیزاده |
۱۰۵ | |
2 |
کارشناس امور مالی |
آقای بیرامی |
۱۱۳ | |
3 |
کارشناس آموزش نظام وظیفه |
آقای توشهجو |
۱۱۲ | |
4 |
کارشناس تحصیلات تکمیلی |
آقای ربانی |
۱۰۸ | |
5 |
کارشناس فرهنگی دانشجویی |
آقای هاتفی |
۱۱۶ | |
6 |
اطلاعات |
آقای گلمحمدی |
۱۰۱ |
- |
- سایر موارد
جهت دریافت فایلهای راهنمای ثبت نام، آموزش مجازی، خدمات آموزشی، امور دانشجویی، امور مالی و ... میتوانید به صفحه سوالات متداول در سایت مؤسسه مراجعه نمایید.
جهت آشنایی با اعضای هیئت علمی و اساتید مؤسسه نیز میتوانید از لینکهای زیر استفاده نمایید.