جمعه, 31 فروردين 1403

موسسه آموزش عالی طلوع مهر با همکاری مرکز رشد وتعالی ایرانیان سمینار یک روزه ای را تحت عنوان «کتاب خوار شوید» برگزار می نماید.

این برنامه 3 ساعته که جلسه توجیهی خواهد بود برای دوره آموزشی قدرت مطالعه چهارشنبه این هفته 21 فروردین ماه از ساعت 15 لغایت 18 در واحد خواهران برگزار خواهد شد.

تندخوانی با سرسری خوانی فرق دارد. بعضی کتاب ها را باید زندگی کرد. صفحاتی از آن را می‌خوانی و به فکر فرو می‌روی! این اصلا ایرادی ندارد. به شرطی که از تمرکز مطالعه‌تان کم نکند. مهم این است که شما باور کنید نسبت به سرعتی که الان دارید، می‌توانید تندتر بخوانید.
سرعت مطالعه شما را در یک متن خاص می‌سنجیم. چون نمی‌توانیم سرعتی را مختص شما در نظر بگیریم. درواقع شما هرکتابی را بر اساس متنش با سرعت متفاوتی می‌خوانید. مثلا کتاب فلسفه را با ۵۰ کلمه در دقیقه، آموزشی را با ۲۰۰ و داستان را با ۴۰۰ می‌خوانید. سرعتهای جهانی ای که ثبت شده است نیز در یک مسابقه همزمان و یک کتاب مشترک بوده است. اما آنچه مهم است این است که سرعت شما نسبت به قبل دو یا سه برابر شود. هرچه بیشتر تمرین کنید بهتر می‌شوید . اگرشما بخواهید با یک ارّه کند درختان خشک شده یک جنگل را ببرید و بفروشید حتما کار نشدنی است پس ابتدا اره‌ را تیز می کنید. قطعا نتیجه خواهید گرفت .

اشتباهی که بعضی از مدرسان تندخوانی می کنند این است که اصرار زیادی بر سرعت مطالعه دارند؛ اما ما به دنبال رساندن شما به نقطه بهینه‌ای هستیم که در آن نقطه،  هم درک مطلب بالای ۷۰% درصد داشته باشید و هم با سرعت قابل قبولی بخوانید. این نقطه بهینه برای هرکس با توجه به سن، قدرت چشم و میزان مطالعه اش متفاوت خواهد بود. چیزی که مهم است این است که هرکس نسبت به خودش سنجیده می شود. اینکه سرعت من ۴۰۰ باشد و سرعت شما ۱۰۰ دلیل بر برتری من نیست. در کلاسهای ما برنده آن است که بتواند سرعت اولیه خود را حداقل ۲برابر بکند. پس ممکن است شما با تلاش و ممارست ، سرعت خود را به ۳۰۰ یعنی سه برابر قبل برسانید و من نتوانم از ۴۵۰ بالاتر بیایم. در واقع شما توانمندی مطالعه  و پیشرفت خود را ۳برابر کرده‌ای و من همان هستم که بودم!

 

اگر در این سمینار شرکت نکنید،باور کنید هیچ چیز نمی‌شود. کتاب چاه نفت است و هر که سریع‌تر بخواند پول دارتر می‌شود ثابت شده است که در آینده تند خوانی یکی از مهارت‌های ضروری انسان خواهد بود چرا که سرعت رشد علم روز به روز در حال افزایش است. پس اگر خود را مجهز به مهارت تندخوانی نکنیم از پیشرفت های روز دنیا عقب می‌مانیم.این دوره برای چه افرادی مناسب است؟
  • دانشجویان آینده‌نگر و عزیزان کنکوری
  • افرادی که می‌خواهند از رهبران فکری حوزۀ تخصصی خودشان باشند
  • افرادی که می‌خواهند بیشتر بخوانند
  • افرادی که استارت‌‌آپ دارند و دیده نمی‌شوند،
  • افرادی که می‌خواهند به زندگی کارمندی پایان بدهند
  • افرادی که به فکر ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین هستند
  • افرادی که می‌خواهند برند شخصی قدرتمندی داشته باشند
  • و همه افرادی که عشقشان کتاب و تفریحشان مطالعه است
  • دانلود پوستر

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group