جمعه, 10 فروردين 1403

توجه دقیق به نکات ذیل جهت انتخاب واحد نیم سال دوم 92-91ضروری است:

1- بر اساس تقویم دانشگاهی، زمان انتخاب واحد کلیه دانشجویان در کلیه مقاطع و دوره ها از روز شنبه  14 بهمن ماه الی روز دوشنبه  16 بهمن ماه، از ساعت  9  الی 24 به صورت اینترنتی  می باشد.

تذکر: دانشجویان صرفاً در مدت تعیین شده  و با رعایت موارد مذکور در بند 2 تا 4 ، می توانند اقدام نمایند و در غیر اینصورت مسئولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو بوده و با وی برابر با ماده 3 آیین نامه آموزشی  دوره های کاردانی و کارشناسی مصوب سال 1376 رفتار خواهد شد.

 

متن ماده3: دانشجو موظف است در هر نیمسال، در زمانی که دانشگاه اعلام می کند، برای ادامه تحصیل و انتخاب واحد به اداره آموزش مراجعه کند. عدم مراجعه دانشجو برای نام نویسی بدون اطلاع و عذر موجه، در یک نیمسال، بمنزله انصراف از تحصیل است. در صورت تأخیر و یا عذر موجه، حق انتخاب واحد و ادامه تحصیل را در آن نیمسال ندارد. ولی آن نیمسال جزو مدت مجاز تحصیل وی محسوب می شود.


تبصره: دانشجو موظف است عذر موجه خود را در خودداری از نام نویسی، با دلایل مستند، بطور مکتوب در اولین ماه بعد از آغاز هر نیمسال تحصیلی، به اداره آموزش دانشگاه اطلاع دهد.

 

2- توصیه می گردد انتخاب واحد در همان روزهای اولیه صورت گیرد تا در صورت بروز مشکل،  فرصت کافی برای پیگیری و رفع آن وجود داشته باشد.  بدیهی است در صورتی که پیگیری امور مربوط به انتخاب واحد در روزهای پایانی بازه صورت پذیرد و به هر دلیل مشکلی در پایان مهلت تعیین شده ایجاد شود،  مسئولیت آن به عهده شخص دانشجو می باشد.


تذکر : رفع مشکلات در خارج از زمان انتخاب واحد امکان پذیر نبوده و مسئولیت عدم مراجعه به عهده شخص دانشجو می باشد.

 

3- فعال شدن کاربری هر دانشجو جهت انتخاب واحد منوط به: تسویه مالی با حسابداری و برطرف کردن نقص پرونده تحصیلی می باشد. کلیه دانشجویان محترم در تمامی رشته بایستی ابتدا مبلغ علی الحساب 4500000 ریال را به صورت اینترنتی از طریق درگاه بانک ملت پرداخت نمایند تا مجاز به انتخاب واحد گردند. (راهنمای پرداخت اینترنتی)

 

4- لازم است از انتخاب درسهایی که هیچ نوع اطلاعاتی برای آن ها ثبت نشده ( نام استاد، زمان تشکیل کلاس ، تاریخ امتحان و ...) خودداری کنید، بدیهی است مسئولیت هرگونه اشتباه به عهده شخص دانشجو می باشد.

 

5- دانشجویان محترم رشته های مدیریت بازرگانی و حسابداری که شامل چند گروه می شوند، کلیه درس های انتخابی خود را از یک گروه انتخاب نمایند. به منظور جلوگیری از تداخل کلاسی از انتخاب دروس با گروه های متفاوت جدا خودداری فرمایند. (رقم سوم (وسط) شماره گروه های درسی ارائه شده بیانگر شماره گروه در داخل رشته می باشد)

 

6- مسئولیت رعایت پیشنیاز،  عدم اخذ دروس با تداخل کلاسی، رعایت سقف واحد، اخذ درس از گروه های آموزشی دیگر  و به طورکلی: کلیه مواردیکه  طبق مقررات وزارت علوم بوده و همچنین از سوی موسسه اعلام شده است به عهده دانشجو می باشد و ضروریست در این موارد شخص دانشجو دقت لازم را داشته و حتی اگر به دلائلی سیستم به او اجازه اخذ درس را داد جهت جلوگیری از مشکلات بعدی از اخذ آن خودداری نماید.
تذکر: با عنایت به نامه مورخ 6/7/88 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اخذ بیش از 2 واحد از مجموعه ی دروس معارف اسلامی در هر ترم مجاز نیست . بدیهی است در صورت عدم دقت دانشجو ویا عدم کنترل سیستم، دروس اضافی توسط آموزش حذف می گردد.


7- در صورتیکه جهت ثبت واحدها با مشکلی مواجه شدید، از  روز شنبه 14 بهمن ماه لغایت 16 بهمن ماه، با شماره تلفن 7730080  تماس حاصل نمایند . در صورت عدم امکان تماس،  مراجعه حضوری در بازه ی زمانی انتخاب واحد به مؤسسه ضروریست.

 

توصیه می شود اطلاعیه با دقت مطالعه گردد
از همکاری و حسن توجه شما سپاسگذاریم
ورود به سامانه

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group