شنبه, 01 ارديبهشت 1403

اطلاعیه شورای آموزش موسسه آموزش عالی طلوع مهر درخصوص کلاس های مجازی

بسم الله الرحمن الرحیم


اعضاء هیئت علمی، استادان، دانشجویان و کارمندان محترم موسسه‌ی آموزش عالی طلوع مهر

سلام علیکم

ضمن تشکر از مساعدت و همکاری‌های تمامی شما بزرگواران جهت ادامه‌ی فعالیت‌های آموزشی موسسه؛

به استحضار می‌رساند در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی موسسه آموزش عالی طلوع مهر در کمک به کاهش روند ابتلاء به ویروس کرونا و در عین حال عدم تعطیلی فرآیند آموزش و یادگیری؛ این موسسه - به عنوان اولین مجموعه آموزش عالی در استان قم - برگزاری مجازی کلاس‌های ترم جاری را در دستور کار قرار داد؛ رویه‌ای که ان شاء الله پس از اطلاعیه‌ی جدید وزارت علوم (به شماره‌ی 338598/و) و تأکید بر تعطیلی حداقلی کلاس‌ها تا پانزدهم فروردین ماه سال آتی – و در صورت ضرورت تا هر زمان لازم – ادامه خواهد یافت.

در همین راستا و برای تحقق هر چه بهتر مأموریت فوق، در ادامه نکاتی خدمت تمامی استادان، دانشجویان و کارمندان محترم بیان می‌گردد:

1. فهرست دروسی که ظرفیت ارائه شدن به صورت مجازی را دارند همانند گذشته توسط کارمندان محترم موسسه تهیه شده و پس از هماهنگی با استادان و دانشجویان، کلاسهای منتخب برگزار خواهند شد.
2. کلاس‌های مجازی برگزار شده از نظر رسمیت همانند کلاس‌های حضوری بوده و تشکیل کلاس منوط به حضور و غیاب و داشتن حد نصاب شرکت توسط دانشجویان خواهد بود. طبیعی است کلاسهایی که به حد نصاب شرکت نرسند، نیازمند برگزاری جبرانی در زمان مقتضی خواهند بود.
3. همان گونه‌ که در اطلاعیه‌ی قبلی نیز بیان شد در آموزش مجازی موسسه منحصراً از نرم افزار Adobe Connect استفاده خواهد شد و سایر شیوه‌های برگزاری مورد تایید موسسه نیست.
4. برای تکمیل سرفصل دروس عملی یا برخی دروس کمی که امکان برگزاری به صورت مجازی را ندارند، بعداً و در زمان مقتضی کلاس جبرانی برگزار خواهد شد.
5. فعالیت‌های اداری موسسه از روز دهم اسفند کما فی السابق دایر بوده و شیوه‌ی خدمات دهی کارمندان منحصراً به صورت غیر حضوری و از طریق تلفن و سامانه‌های مربوطه خواهد بود.
6. جلسات گروه‌های علمی همانند گذشته برقرار بوده و با استفاده‌ از ظرفیت‌هایی نظیر ایجاد گروه در شبکه‌های اجتماعی و بررسی تخصصی موضوعات و فرم‌های پیشنهاد تحقیق، تعیین داور برای پایان‌نامه‌‌ها و ... فعالیت‌های این گروه‌ها ادامه خواهد یافت.
7. چنان چه هر یک از بزرگواران پیشنهاد یا انتقادی در خصوص نحوه ی برگزاری کلاسهای الکترونیکی (مجازی) و توسعه و بهبود کیفیت آموزش داشته باشند، می توانند از طریق بخش «ارتباط با مسئولین» سامانه جامع آموزش نکات ارزشمند خود را طرح فرمایند.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی اعضاء هیئت علمی، استادان، دانشجویان و همکاران محترم، از یکایک ایشان جهت مشارکت در تحقق شعار «یادگیری تعطیل شدنی نیست...» متشکریم.

و من الله التوفیق
شورای موسسه آموزش عالی طلوع مهر

   

    

دورنگار:
 025-33555610 (داخلی 100)

رایانامه:
info@tolouemehr.ac.ir

صندوق پستی:
371853814

واحد برادران:
قم، پردیسان، بلوار دانشگاه،
بلوار شهروند شمالی

کد پستی: 3749113362
تلفن: 33555610-025 - داخلی 1

 

دفتر مهارت افزایی و مرکز مشاوره طلوع مهر:
قم، بلوار امین،کوچه شماره یک،
مرکز مشاوره طلوع مهر

لوکیشن نشان
تلفن: 33555610-025 - داخلی 501 و 503
025-32614070

 

واحد خواهران:
قم، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)
نبش میدان رسالت
کدپستی: 63117-37156
تلفن: 33555610-025 - داخلی 2

طراحی و پیاده سازی : گروه نرم افزاری دیما

Template Design:Dima Group